Кошик
306 відгуків
Ляльки LOL SurpriseЛяльки LOL Surprise

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення оплаченого товару Магазин Top Kids Shop здійснює повернення товарів. Для швидкого оформлення повернення товару просимо Вас надіслати заявку на повернення на адресу chernovak200511@gmail.com, або за тел. +38 (095) 331 4923. У заявці потрібно вказати номер замовлення, артикул та кількість товару, що повертається. Для повернення оплати необхідно надати банківські реквізити рахунку або номер картки. Повернення вартості товару провадиться протягом 3 календарних днів з моменту отримання магазином товару. Умови повернення або обміну товарів: - товар, не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, потертості, плям і т. д. - товар повністю укомплектований і не порушена фабрична упаковка - збережені всі ярлики і заводське маркування - товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості. - товари неналежної якості, (розкриті чи розірвані заводські упаковки, що були в використанні) поверненню та обміну не підлягають. Легке повернення Послуга «Легке повернення» від Нової Пошти дозволяє безкоштовно повернути замовлення до 30 кг (об'ємну або фізичну вагу) протягом 14 днів після отримання замовлення. Замовити послугу можна тільки у додатку Нової Пошти або в особистому кабінеті за узгодженням з менеджерами Top Kids Shop. Як скористатися послугою: 1. Увійдіть до розділу «Мої посилки» та виберіть посилку, яку потрібно повернути. 2. У рядку «Керування посилкою» виберіть послугу «Легке повернення». 3. Вкажіть причину повернення товару із запропонованого списку. 4. За створеною накладною надішліть посилку. 5. Повідомте номер магазину Top Kids Shop. 6. Слідкуйте за статусом надсилання в мобільному додатку Нової Пошти.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner